Skip to content

Panda Fusion

25 130 Ft59 910 Ft Áfával

Globális megoldás vállalata biztonságának és informatikai infrastruktúrájának kezeléséhez. Felhőalapú biztonság, kezelés és támogatás A Panda Fusion termék segítségével megvédheti és kezelheti a hálózatán lévő összes készüléket, beleértve az okostelefonokat és táblagépeket, illetve távoli támogatást is biztosíthat azokhoz. A Panda Endpoint Protection és a Panda System Management egy csomagban.

Mennyiségi kedvezmény
Mennyiség Kedvezmény
11 - 25 4 000 Ft
26 - 50 7 760 Ft
51 + 13 630 Ft

MAXIMÁLIS BIZTONSÁG

  • A rosszindulatú programok és a nulladik napi biztonsági rések maximális észlelése.
  • Védelem minden hálózati eszköz számára, beleértve az Exchange levelezési szervereket, illetve az androidos okostelefonokat és táblagépeket.
  • Irányítja a külső eszközöket, hogy minimálisra csökkentse a rosszindulatú programok támadási felületét.
  • Minimalizálja a sebezhető pontok számát a vállalatnál használt összes szoftver folyamatos frissítésével.
  • A lopásgátlási funkció megakadályozza az ellopott okostelefonokon és táblagépeken lévő adatok elvesztését.

KÖZPONTOSÍTOTT KEZELÉS ÉS IRÁNYÍTÁS

  • Állandó láthatóság az összes hardver- és szoftvereszköze számára, beleértve a Windows, Linux és Mac OS X munkaállomásokat és szervereket, továbbá az androidos és iOS-es okostelefonokat és táblagépeket, nyomtatókat és számítógépes hálózatokat.
  • Proaktívan ellenőrzi a kezelt eszközök státuszát és az automatikus frissítésekkel csökkenti a problémás esetek számát
  • Automatizálja a leggyakoribb informatikai feladatokat, ezzel pedig időt szabadít fel más projektekhez és hozzáadott értéket képviselő feladatokhoz.
  • Megerősíti a biztosítási irányelveket, és optimalizálja az eszköz áramfogyasztását
  • Kategóriánként ellenőrizze és blokkolja a felhasználók webes böngészését.

PROAKTÍV TECHNIKAI TÁMOGATÁS

  • Távolról felügyeli az összes eszközt, és technikai támogatást nyújt hozzájuk még akkor is, ha azok ki vannak kapcsolva vagy nem az irodában vannak.
  • Nem beleavatkozó jellegű diagnózissal és hibaelhárítással növeli a felhasználó produktivitását.
  • Rendszerezi, osztályozza és rangsorolja az esetkezelést, a dokumentummegosztást és a technikai folyamatokat a gyorsabb problémamegoldás érdekében.

VALÓS IDEJŰ ESZKÖZKÉSZLET

  • Irányítja és ellenőrzi a processzor- és memóriahasználatot, a lemezhelyet, a szolgáltatásokat, a szoftvert stb. a vállalati hálózati eszközökön.
  • Teljesítménygrafikonok.
  • Szoftverek és hardverek módosítási naplói.
  • Licencek kezelése.

ADATLAP

Központi felhő konzol igen
Malware, spyware és adathalászat elleni védelem igen
Nulladik napi exploitok elleni védelem igen
Email védelem igen
Spam-szűrés igen
Tűzfal igen
IDS/HIDS igen
Eszköz kezelés igen
Web védelem igen
Kategóriák szerinti URL szűrés igen
Böngészés ellenőrzés igen
Fejlett fertőtlenítő és helyreállító eszköz igen
Központi karantén igen
Szoftver és eszköz leltár, audit igen
Agent alapú és agent nélküli eszköz figyelés igen
Javítócsomagok kezelése igen
Központi szoftver telepítés igen
Háttérben használható távoli belépés igen
Távoli-asztal kapcsolat igen
Automatizált feladat- és script futtatás igen
Komponens áruház igen
Hibajegy/Help Desk/Chat igen
Magas rendelkezésre állás igen
Virtuális köryezetekre optimalizált felhasználás igen
Automatikus frissítések igen
Windows támogatás igen
Mac OSX támogatás igen
Linux támogatás igen
Android támogatás igen
IOS támogatás igen
Microsoft Exchange támogatás igen
Mobil eszköz management Android és IOS okostelefonokhoz és tabletekhez igen
Biztonsági tanusítványok ISO27001, FISMA, SAS70, PCI DSS
Évek száma

1év, 3 év